HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

6.hét hétfő

2011.12.12. 08:22 Gulácsi Edit

Na, el sem hiszitek, hogy végre ide jutottam és írok pár sort...

Az igazat megvallva sokat dolgoztunk az elmúlt héten..délelőtt suli, aztán munka...így nem jutott időnk nagyon írni a blogra, de most pótolom a hiányosságom.

Múlt héten sikerült szerdától szombatig dolgoznom..igaz el is fáradtam a végére.

Szerdán az Oveseas Passanger Terminálban dolgoztam (OPT...tengerentúli utasok csarnoka..itt áll meg a hajó és az utasok itt tudnak ki-át-beszállni). Itt is nagyon fontos emberek jelentek meg:  a Westpack nevezetű ausztrál bank dolgozói. Nagyon nagy teremben voltunk és jobbnál jobb zenék szóltak, beleértve a SALSAT is!!! Fuhhúú...de jó volt felszolgálni és top up-polni (utántöltés), miközben ilyen jó kis zenék voltak. Igaz az elején kértek minket Mira és Juan, hogy vigyázzunk a padlóra, mert nagyon sokat kellett nekik fizetniük az utolsó alkalommal, mert nagyon összekarcolódott a padló...szerintem a vendégek miatt és nem a Clifford miatt (3000 AUD-t..nem semmi). Jó is kaják voltak, bár engem most az italokhoz osztottak be. De hamar vége lett a shiftemnek, mert kilenckor mondták, hogy haza mehetek a 11 helyett...na mindegy.

Csütörtökön megint Marta Grwyniakkal voltam, a lengyel lánnyal ő vitt ki Mosmannba, nagyon szép és gazdag öböl és valami páratlan a kilátás az öbölre onnan, ahonnan dolgoztunk! Itt sikerült már kaját felszolgálnom és csentem is párat (gombás kis cake-et..meg húsosat.. :) )) Nem volt kilométer hiányom, mert kb egy domboldalon kellett rohangálnom..füves részen..puszi aki  kitalálta...de végül is edzésben tartott. Kezdtem megnyugodni, hogy laza este lesz ez, de aztán megjelent Roger..Chris és Juan..a  Cliffordtól..mert meghívták őket is. A supervisorom magyar volt, jó fej volt!!! És...hát láttam Rogert, ahogy borozgat..már kezdett jó kedve lenni!! :) Még elfogadott egy kis fehér bort, aztán már csak vizet vittem neki! :) De mindenki jól érezte magát! Élő zene volt, kb olyan, mint a Why not? zenekar zenéje!!! Zita! Nagyon tetszett volna Neked!!!!! :)

Pénteken két shiftem volt: délelőtt a Carriagework-ben dolgoztam (Redfernél van): ez régen vonatszerelvényeket gyártó telep volt, most átalakították a kortárs művészeteknek helyet adó közösségi épületté...az egész loft stílusú épület volt. Nagyon burzsuj!!!! Na itt sikerült a földre ejtenem a tálcámról kb 3 üveg sört!! áá de kellemetlen volt. De mindegy, nem vendégre ment, de az is igaz, hogy nagyon nehéz volt a tálca, sörökkel mindig az!!! Ezen a délelőttön egy művészeti középiskoa végzős tanulói jelentek meg..nem nagyon ihattak, mert velük voltak a szüleik is. Aztán a végén hál istennek nekünk is maradt egy kis kaja!! Nagyon finom minifánkot ettem! Kellett is, mert már golyózott a szemem az éhségtől!!!! Jól telezabáltam magam!!! Végül Anandával és Cristinával átrohantunk a National Maritime Museumhoz, a belvárosba, mert ott folytatódott napunk! Már egy kicsit fáradt voltam, de sebaj...jó volt itt is a team: sok magyarral dolgoztam együtt. Volt pörgés ezerrel. A múzeum előtt van egy "kiállíott" tengeralattjáró, az a neve, hogy Vampire..nem esett le, hogy a kollegáim, mint vempájoroznak, de aztán láttam, hogy a tajáró neve az!! OKÉ! Már tudom. A vendégek: hát igen..fogyasztani azt tudnak, de még mennyi alkoholt!

A konyhában megjelent Jason is, az a nagyon jópofa szakács a a Laissez-Fair-től. Akinek annyi tetkója és aranyfoga van. :)

Itt inkább édességet ettem...de már nagyon nem kívántam, mivel az előző shiften már telettem magam..yessss

Jó lesz odafigyelni az alakra...heeh... :)

Végül Andival leléptünk és kerestük a buszmegállót, alig vártam, hogy hazaérjek, mert 12-től éjfélig melóztam...12 órát egyfolytában..pincérkedni..rohangálni a sörökkel..borokkal...pezsgővel..

Igyekeztem aludni szombat reggel...valamennyire sikerült is! :)

Aztán jött a szombati shift: Royal Hall Industries. Ez nagyon jó volt: az összes olyan kollegám itt volt, akikkel már voltam shiften és nagyon jól éreztem magam velük: Szilvi...Anett..Ági...Alessandro...kis édeske..meg Glen..a másik édeske...jó pár lennének...meg Marta..és Fernando...áá...de jó volt Velük!!!! Még ilyen műszakot Mira lééécike!!!! Kéééérleeek! Akartam fényképet csinálni, de nem jutott idő. Na itt aztán mindent csináltam, igaz, hogy ital felszolgálással bíztak meg, de clearingeltem (összeszedtem a mosatlan poharakat), top up (utántöltés)..és életem első ...és sokadig pezsgőjét is itt bontottam fel!!!! Nagyon vagány volt!!!! Azt hittem gázosabb lesz..de nem volt az. Ezen az estén olyan hölgy vendégek voltak, akik 12 hetes diétán vettek részt..és ugye nem ittak legalább ennyi ideje alkoholt, szóval nekünk meghagyták, hogy nagyon vigyázzunk, hogy nagyon hamar jó kedvük lesz! Okés...de alig volt mivel kiszolgálni őket, mert kb 1000 vendéget vártunk és volt kb 3 rekesz pezsgő..na ez semmi...szóval. ez a szervezők hibája volt...szegény báristák meg alig győzték utántölteni  a jeges rekeszeket itallal. Végül aztán a mosogatóban kötöttem ki, mert poharunk sem volt annyi és nyomulnom kellett a mosogatással. Rekordot döntöttem. Nagyon kafa volt. Nem törtem poharat, más tört, de sikerült belenyúlnom és a jobb kéz gyűrűs ujját teljesen felvágta és ömlött a vér...na mindegy ez már este tíz után volt és akkorra már úgyis vége volt a kiszolgálásnak, már csak a takarítás maradt.

Kár, hogy vége lett, de nagyon élveztem, mert azokkal dolgoztam, akiket szeretek!! Más így dolgozni! Nagyon jó!!!! :)

Aztán Glennel még beszélgettünk. Életem első beszélgetése...OLYAN sráccal.. :) Hát igen..nem semmi a kis édeske. :) Na összehozom őt Alessandróval! :) Aranyosak lennének.

Vasárnap meg sikerült pihennem vééégre. Bár elindultunk VOLNA Gabival kicsit beachelni..hát nem beborult, meg villámlott hehhe..köszi. Végül elmentünk a Vinnes-be (second-hand shop) a Bronte roadon, aztán haza.

Ma hétfő van. Picit jobb az idő, feladtam a képeslapokat Magyarországra, remélem odaérnek még karácsony előtt!!!

További szép napot Nektek!

puszi

G@E

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr303457090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2011.12.12. 19:54:57

Editke Gabika Mi is feladtuk a "képeslapokat" emélen, Matyikával kibogarásztuk hogyan kell fájlban elküldeni és sikerült . Az ÁRKÁDBÓL küldjük a karácsonyi jókívánságainkat.Igen csak ráhajtottatok a munkára, majd pihenjetek is azért Most nagyon sok puszi Matyi Zsombi Anyu Apu
süti beállítások módosítása