HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

25.hét

2012.04.15. 02:43 Gulácsi Edit

 Ez a hét is eltelt. Igaz, gyorsabban, mint az eddigiek, mert a húsvéttal, húsvét hétfővel kicsit kurtább volt. Gabi meg is locsolt hétfő reggel, neeeehogy elhervadjak! :)

Kedden újra suli volt. Készültem is,mert tudtam, hogy szerdán megint test IELTS vizsga lesz.  Úgy éreztem, hogy jól felkészültem, de aztán kaptam olyan tesztet, hogy csak lestem és minden hiedelmem szertefoszlott! Na jó, még reménykedhetem a gráf és az esszé elemzésemben, hogy azok jók lettek! Remélem....

A hétre nem kaptam sajnos sok shiftet, de más sem a húsvétból kifolyólag. Csütörtökön egy rövidkét az Opera Házba, ahol megint Andival osztottak be...megint jókat rötyörésztünk!!!! Aztán ennyi. 

Pénteken Canberrába mentünk...és a héten még Gabinak is megjött a Nikon fényképezőgépe!!! Annyira örültünk neki!!! Véééégre! Hasznát is vettük a pénteki kirándulásunkkor, amikor Canberrában megnéztük az új és a régi parlament házat! Nagyon szép színek fogadtak! Annyira gyönyörű volt, ahogy a hídról visszanéztünk és láttuk a szebbnél szebb fákat, ahogy ott az őszes színeket ábrázolták! Sikerült csodálatos képeket is csinálnunk. Ezen a napon a gyaloglás életünk részévé vált. Rettenetesen sokat gyalogoltunk!! Kb szerintem 15 km-t!!!!!!!!! És egy-egy irányba 4 és fél órát vonatoztunk...nem volt semmi, de megérte, az biztos!

A régi parlamenti területet, parkot és a mesterséges tavat néztük meg! Az emberek mindenhol rád mosolyogtak és köszöntek!!! Nah....ez de jó lenne Mo-on is, gondoltam. Nem nagy dolog, csak mosolyogni, de mi valahogy elfelejtettünk.

Egyik volt kollegámmal leveleztem, mondta, hogy minden nagyon más, ahogy hazament dél-amerikába....el tudom képzelni...kíváncsi vagyok, hogy nekünk milyen lesz, de biztos vagyok benne, hogy furcsa!

Most megyek, futok....edzek, kimosok-terigetek...szóval csinálom a dolgomat!

 

szép napot!

Gabi és Edit

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr424435373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.04.18. 06:54:23

Itt most nem kiránduló az időjárás. Esik és hideg is van. Locsolkodás kevés akadt. Azért a szép kirándulásokra szívesen elmentünk volna. Na de majd a nyáron Lillafüreden. Tervünk Aggtelek, Miskolctapolca barlangfürdő, csak szép legyen az idő. További sok szépeket anyu.
süti beállítások módosítása