HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

még egy kicsi a 18.héthez

2012.02.27. 10:49 Gulácsi Edit

Ami még kimaradt a szombat és vasárnap, egy szóval az egész hétvége.

Szombaton egy kicsit tudtunk pihenni Gabival, ami már nagyon ránk fért! :)

Délután pedig következett egy megint egy jó messzire lévő shift. Beverly Hills-ben. Így hívják ugyanis ezt a negyed, ahova küldtek. Na jó, megint a fél várost át kellett utaznom, de nem baj, mert egy nagyon jó pofa, ciprusi családhoz mentünk és nem kevésbé volt jobb a társaság és a kollegáim, szóval nem is kellett ennél jobb!!! A supervisor először nem volt szimpatikus, de aztán megismertem és nagyon jóban lett velünk. Hál istennek itt sem működött az első megérzésem, vagyis pozitívan csalódtam. Nagyon édesek voltak a társaság tagjai, főleg az idős görög bácsi és két néni. ÁÁÁ.....ugye egymással görögül beszélgettek, amikor meg mentem és felszolgáltam nekik, akkor meg viccelődtek, szóval egy kicsit "otthon", vagyis Európában éreztem magam, ami itt, szinte 18.000 km-re Szegedtől, igen csak jól esett. Még a tortából is tudtam egy kicsit Fernando közreműködésével elcsenni, de nem volt belőle gáz. Aztán elharmadoltuk: Anett, Fernando és én ettük meg...hmmmm :)

Vasárnap: staff party (Clifford Wallace ügynökségi buli volt). Szívem szerint nem mentem volna, nem volt kedvem.....áááhh..neeeeeem...Késtem is, na nem azééé, csak mert eltévedtem. Aztán felhívtam Esztit, aki szintén jött, hogy eltévedtem, felajánlotta, hogy elhoz!! Yes, de jó volt!

Itt aztán volt eszem-iszom: BBQ kolbász, sült csirke nyárson, zöldségek, fagyi..édesség, innivaló bőőőven. Nagyon közvetlenek voltak a főnökeink és nagyon mulatságosak!!! Roger nővére egyenesen imádnivaló, le sem tagadhatnák, hogy testvérek: ugyanazok a gesztusok...Mindenki ott volt, akiket ismertem és nagyon jóban is voltunk: Daniel, Petr, Szilvi, Eszti..Zsolti, Marek, Renata, Michaela, Juan, Engin, Andi, Israel, Chrisitna, főnökök: Roger, Chris, Lance és Mira, Heliana, Petra,...Thiago..stb..Az eredeti 5 óra helyett este kilenc körül mentünk el és többiek még mentek a Pub-ba, de én már nem bírtam, picit elfáradtam, de nagyon-nagyon jól éreztem magam, még sikerült kimenekülnöm Zsolt karmaiból, mert bele akart hajítani a medencébe....ruhástul...ooh nooo, neeeem :)

Ma, hétfőn meglátogattam az idős nénit, akinél takarítok: Mrs. Renata Hardings. Nagyon édes 82 éves néni! Felporszívóztam, felmostam...kint felsörpötem és kivittem a szemetet!!! Jól eltelt a két óra, a végén meg kaptam limonádét és egy nagyon dögös muffint!! Amit hazahoztam Gabinak, örült is neki! 

Most már Anyuval is beszéltem, ők is jól vannak!!

Hamarosan meg Oscar díj átadás, úgyhogy rohanok hab testömet megfürdetem és bedöglök a tévé elé és persze Gabi mellé! Szép napot Nektek!

puszi

Gabi és Edit

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr504213686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.02.29. 08:01:12

Mi egy kicsit kevesebbet utazunk Orosházára vagy Mezőhegyesre meccsekre, de nem is látunk ilyen szép egzotikus környezetet.Nagyon szép helyeken "Tévedsz" el Editke. Erre is körül kell nézni. Puszi anyu
süti beállítások módosítása