HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

10.hét kedd

2012.01.03. 07:33 Gulácsi Edit

Nah...Pavlova az....csak elírtam..PAVLOVA!!!!!!

Ma január 3-a van. Kedd és végre már megkezdődött a suli is!

Egy hét volt csak a szünet, de igazából többnek tűnt, mint egy hét nagyon hiányzott a nyüzsi!

És a Barátok is!

De közben azért zajlott az élet!

Gabi a McDonaldsba dolgozott, én meg az Opera Házban!

Tudomásul vettük Gabival, hogy most külön töltjük a szilvesztert, de azért integettünk egymásnak, mert Gabi Cremorne-ban, északi oldala az öbölnek, én meg a Harbour öböl déli oldalán melóztam, így megbeszéltük,hogy akkor integetünk egymásnak. Így is lett.

Szóval a műszakom úgy kezdődött, hogy a Bridge és a Macquire street sarkán taliztunk a többiekkel és Rogerrel, hogy a biztonsági karszalagot ott tegye fel ránk Roger. Aztán mivel le volt zárva a város ezen része, biztonsági őrökkel együtt, akik kísértek minket, megérkeztünk az Opera Házba. Három szinten vártuk a több, mint 1000 vendéget...(aaaah, gondoltam magamban). Nem unatkoztunk, Stuart, a supervisor kiosztotta mindenkinek a feladatát: nekem beverage (ital) és row1 (első sor a kétsoros asztalrengetegből) jutott az este. A vendégek először vacsoráztak, aztán megnézték az előadást, majd utána koktélparti következett. Közben nekünk hál istennek, volt egy kis szünetünk, mert azért 10 órát lenyomni egyszerre nehéz lett volna szünet nélkül.

Addig míg szüneten voltunk, ehettünk is: ami megmaradt, egy kis tonhalat..(nyersen.. íhh nem volt a besztof), meg egy kis marhát...Nekem és Enginnek (török pilóta kollegám) nem jutott sajnos..így narancslével és száraz zsömle jutott....Nem baj.

Második felvonásban nagyon éhesek voltak a vendégek: alig bírtam kivinni a kaját (második műszakban azt kaptam), 2 másodperc és huss elkapkodták a falatkákat. És a legnagyobb ajándék az volt, amikor Stuart megengedte, hogy megnézzük a tüzijátékot!! De jó is volt. Addig gyorsan szétdobáltuk a kaját..had ögyenek! De persze egy másik szinten..egyik ottani lánnyal mentem fel..de nélküle eltévedtem volna a sok öltöző..meg mittomén milyen szobák között. Szóval lóhalálában rohantunk vissza a középső szintre (Glen.Alessandro, Kristina....etc) és mit ad isten, Alessanro (kis homika édes kollegám) ott várt engem spéci narancslével: szóval amibe dobott nekem egy kis pezsgőt is!! És akkor éjfél lett: egy nagyon nagy kijelzőn ott számolt vissza mindenki, kezemben a pezsgős narancs..vagy narancsos pezsgő és ÉJFÉÉÉÉL!! Heepppi nyújjjér! Kiabálta mindenki, Gabinak integettem a másik oldalon, gondolatban neki is boldog új évet kívántam!!!!!! És puszi puszi---heppi heppi...puszi-puszi...

A tűzijáték gyönyörű volt. Először persze volt egy 9 órakor, hogy a gyerekeknek is legyen mit megcsodálniuk, mint ahogy azt megtudtam Johntól, Gabi tanárától. Aztán jött a finálé!

Ahogy az öbölben tombolt mindenki: mozdulni sem lehetett a sok embertől: mindenki az öböl két partján volt...kb szerintem 1 millió ember lehetett, akik várták a parádét. Valaki már reggel óta..olyan nagy koncert előtti tumultus volt!!

Szóval a tüzijáték idején három sorban kivilágított hajók cikáztak át a híd alatt!!! Meg szólt a jó kis zene: AC/DC-től kezdve minden rock zene!!!

Hajnal egyig tartott a meló..aztán Alessandro elcsórt 5 üveg vörös bort és eldöntöttük, hogy utána sem leszünk tétlenek és Alessandro mint a buldózer megpróbált bejutni (velem együtt) a jó kis Opera Ház körüli bulikba sajnos sikertelenül. És akkor fogtuk magunkat és leültünk a padra és ott nyomtuk a jó kis ausztrál Shirazt..hehe....papírpohárból!!! Fantasztisss volt!

Hamar meglett a hatása, majd Glen és Luca is csatlakozott hozzánk a műszakjuk végén, egy órával később. Ja, közben volt egy kaja név újraköltésem: shitake nevezetű kaját egyszerűen shitcake-nek olvastam (ez azt jelenti: shit=szar, cake=torta össze lehet tenni a kettőt). Erre Luca kollegám akkorát nevetett!!! Egy órán keresztül, szóval nesze neked egy kis narancsos pezsgő!

Aztán míg iszogattunk, találkoztam Lenkával és Atsuval: annnnnyira megörültem Nekik!! Ők is nekem és örömittas könnyek közepette boldog új évet kívántunk egymásnak!

Végül Gabit is megvártunk és együtt mentünk haza...ami szintén nem volt egyszerű, mert a város belső része teljesen le volt zárva és elterelték a forgalmat...izgi volt!!! Főleg, hogy már nagyon fáradtak voltunk. Hát így telt el a mi kis szilveszterünk...de jó és felejthetetlen volt!

Aztán a mai napon meg megint valami újat tanultam: szóval mi is az???

Cage: the place where you can store your bird!!! Ezen akkorát nevettünk!!!

Magyarul: ketrec: az a hely, ahol a madaradat tudod tárolni. Kijavított Tony: keep your bird: ahol tartani tudod a madarad!!! Okés...ezt is tudjuk már!!! Ez annyira jó volt és mindenkit megmosolyogtatott!!!

Hát ennyi történt az elmúlt napokban. Péntektől hétfőig nyomtam a melót...Ma kedd van..

Most meg ülök neki a tanulásnak! De jó is lesz már tanulni megint!! Hiányzott!!!

 

Mindenkinek nagyon boldog új évet kívánunk!!!

puszi

Gabi és Edit

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr733515587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.01.06. 05:53:19

Mi is hallottuk és láttuk másnap, itt hétfő de ott hétfő du a hírekben az Ausztrál tűzijátékot, amit a világ legnagyobb tűzijátéknak mondott a híradó. Nagyon szép volt. Most már sajnos vége. Anyu
süti beállítások módosítása