HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

2.hét péntekig...események

2011.11.10. 21:54 Gulácsi Edit

Nos ez a hetünk is igen zsúfolt.Előre elnézést szeretnék kérni Tőletek, kedves Családtagjaink,Barátaink, hogy ha esetleg nem tudok tényleg írni minél előbb, vagy válaszolni az emailekre. Mindig az eszemben vagytok, csak néha olyan későn esünk haza, hogy nincs erőnk írni.

Nos...jó híreim vannak: Gabinak is nagyon tetszik a csoportja!!! Ezen a héten érkezett egy idősebb hölgy tanuló Spanyolországból,Fatime, én is találkoztam vele, jópofa néni!!!! : ) Hozzánk is jöttek új tanulók!! Thiago Brazíliából, Ervin Mo-ról, Paul Brazíliából, Marcio Japánból, Rafael Brazíliából..szóval sok a brazil, de nem tudnak salsázni... :( Sebaj.

Hétfőn voltam a Cliffornál első állásinterjú, aztán kedden az Appetit-ben, ez nincs messze a Harbour Bridge-től. Mondták jöjjek vissza csütörtökön. Addig legalább lelkiekben felkészülhettem. De addig is kellett, hogy vegyünk nekem fehér Business férfi inget a Cliffordhoz és egy szép bőrcipőt, amiben felszolgálhatok. Először azt hittem könnyű lesz találni ilyen cipőt...De NEEEm. Mivel itt nyár közeledik se női bőr cipő, se fekete mellény...egész délután róttuk a köröket Gabival..(Target, K-mart, ezt itt a helyi óccsó kínai: olcsó is és kínai is..no meg bangladesi áruk vannak). Furcsa, mert már mindenhol karácsonyi díszek vannak és karácsonyi énekek hangzanak. de itt karácsony hó nélkül, MIII???? Furcsa, meg hiányzik, hiányozni is fog hozzá a hó. Pedig aranyosak a díszek a metróban, meg bábuk, ahogy énekelnek. Visszatérve, találtunk egy cipőt, ami pont bőr, talpbetét is van benne, leárazott, csúcs szuper: pont engem várt!!!!! Köszönöm!! Gondoltam magamban!! Megvettük, hozzá a business ingeket is, 38-as volt a legkisebb, ami jó volt rám.

Aztán meg visszamentem csütörtökön reggel 10-re, vagyis tegnap a Cliffordhoz a második interjúra. Okés: fekete-fehér öltözék, egy Cliffordos nyakkendő, fekete bőr cipő. Nos, aztán bejött Lance, aki a felvétellel foglalkozik. Elmondta a lényeges dolgokat, aláírtuk a szerződést...mindent regisztrált, aztán ahogy végeztünk odajött hozzám, nem tudom hogy csinálja, de megjegyezte a nevem...ÓHHHH...ez nekem nagy megtiszteltetés!! Az én nevem?? Aztán jött a nagyfőnök, Roger, hogy menjek ki beszélgetni Velük. Kíváncsi lettem. Az volt a lényeg, hogy mondták, hogy én vagyok most a legtökéletesebben felöltözve, tudnék-e menni azonnal munkába az Elizabeth streetre....MIIII?????? Lefagytam, micsoda? Mert elkéredzkedtem Kerstintől, de azt mondtam visszamegyek, de hát nem utasíthattam ezt vissza. Roger azonnal megkötötte nekem a fekete nyakkendőt, meg a mellényt rám adta és már kísért is...Nos aznap egy falatot sem ettem, nem ittam semmit, mosdóban sem voltam..nos ez ilyen gyorsan megy itt??? Aztán nagy nehezen megtaláltuk a címet, azonnal tálcát nyomtak a kezembe, álljak a folyosón és kínáljam a kedves vendégeket innivalóval. Igazi meleg volt. Egy rákbetegségről szóló konferencián vettünk részt, nagyon nagy emberek voltak és nagyon kedvesek!!! :)) Komoly témákról beszéltek, ahogy oda tudtam figyelni az elődadásokra, miközben felszolgáltam!!! Kettők egy csapásra!! Először innivalót szolgáltam fel, aztán a párommal, Dominikával együtt felszolgáltuk az előételt (közben azt hittem feldobom a talpam olyan éhes volt, meg szomjas...sebaj :) ) .Damjan volt a supervisorom (a főnökömféle..koordinátorom, megmondta, hogy mit hogyan csináljak). Aztán borral kínálni a vendégeket, majd jött a főfogás, majd kávé és leszedni az asztalokat...Ez tartott 11-től délután 3-ig...Már a végére kiesett a szemem az éhségtől..de aztán valahogy elmúlt. Végül volt egy kis időm is és maradt is ki egy kis kaja, két másodperc alatt eltakarítottam a bárányt, meg volt egy kis teasüti. Ez nagy előrelépés, mert az elmúlt két hétben csak vajas kenyéren élünk, hogy tudjunk spórolni. Szegény Gabi már nagyon enne finomat, tudtam is neki elcsenni egy is kaját!!!!! Örült is neki!Aztán ahogy végeztünk a konferencián, rohantam vissza  a Cliffordhoz. Rogerrel megbeszéltük, hogy szombaton meg az Opera Házban leszek felszolgáló!! (VÁÁOVV) Benn lehetek az Opera Házban!! Mekkora szerencse!!! Nagyon tetszett Rogeréknak, hogy azonnal egyenruhába mentem, mondták, hogy már első alkalommal felfigyeltek, hogy igen, ilyen ember kell nekik!! ÁÁÁÁÁ, azt hittem elpirulok, nagyon jól esett, mert el tudjátok képzelni, hogy naponta igen, naponta 50 ember, diák is megfordul náluk!!! És yes, azonnal kaptam is munkát!! Szerződést!! Még a nyugdíjamat is fizetik a béremből!! De jó!!!

Aztán még nincs vége, mert ahogy leadtam itt a shiftet (váltást), rohantam az Appetitbe 5-től este kilencig. Ott Barbara votl a főnök, mindenki olaszul beszélt (óó, kár hogy nem tudok olaszul), de velem angolul beszéltek. A szakácsok viszont Indonéziából érkeztek, jó fejek voltak!! : ) Aztán mint egy aerobik edzésen, föl-le a lépcsőn három tűzforró tányérral a a kezemben, olykor levessel (színültig...óhh yess) rohangáltam az asztalok között. Volt egy magyar lány, Kinga, aki nagyon aranyos volt és segített!!! Hú. Aztán odajött Barbara,hogy menjek vissza ma 6-ra, mert tetszettem neki, szóval itt is jól tudtam teljesíteni.

Ma tehát, Gabinak hála Istennek sikerült egy takarítós melót kapnia egy itteni magyar Hölgy által vezetett cégnél. Most én rohanok egy másik takarítós céghez interjúra, aztán Cliffordhoz a beosztásom miatt ,majd estes az Appetitbe. Pörög az élet!!

Készülődöm is!

Ha meg akarjátok nézni, ennél a cégnél dolgozom:

http://cliffordwallace.com.au/

 

De még meg kell említsem, hogy kedves Barátaink, Salsa-Banda tagjai hét közben megleptek egy gyönyörű videóval, ajándékként ,ami a legszebb ajándék, amit kaptunk Tőletek! Annyira jó volt nézni a képeket és emlékezni, illetve hallgatni a salsa zenét!! Nagyo-nagyon szépen köszönjük, hogy ezt megkaptuk és örülök, hogy gondoltatok ránk! DE jó lenne itt egy nagy ruedát táncolni!!!!!! Köszönjük szépen!!!!

Sok szerencsét (good luck) !

További szép napot!

Írjatok, hogy mi újság otthon, kedves olvasók!

puszi

G&E

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr93369487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása