HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

23. és 24. hét

2012.04.08. 04:17 Gulácsi Edit

 Elmaradtam két héttel. Amit most próbálok az emlékeimből összehozni és leírni.

Kezdve onnan, hoooooogy.....a 23. héten egy csomó shiftet kaptam az Opera házba.

Igazából nem baj, hogy ott kaptam, csak ott egy kicsit negatív a környezet, jobb a Cliffordos kollegákkal dolgozni. Talán azért, mert ha kell segítség, akkor segítenek neked....

Az egész 23. hétből talán annyit említenék meg, hogy pénteken egy görög lagzit bonyolítottunk le, Stuarttal, aki nem áll a szervezés magaslatán és én ittam meg a levét az által, hogy "fucking shit-nek" nevezett. Hát...ordibált velem és ezt is hozzáfűzte, holott neki kellett volna egy kicsit gondolkodnia, hogy a párnak hogy kéne kaját szerveznie, ott álltam mellettük azzal az iszonyat nehéz tömör fából készült tálcával és kértem, hogy csináljon nekem helyet a falatkáknak. Nem csinált..babrált azokkal az idióta sajtokkal, meg virágokkal...aztán meg elküldött a konyhába. Visszamentem. Egyszer csak csinálom a dolgom, kijön Taylor a kezembe nyomja a tálcát..mondja: serve it...oké, de kinek? Gondoltam ez kimaradt és el kell osztogatnom. Elkezdtem osztogatni az első asztalnak, aztán odarohant Taylor: to the bride...a párnak..okés. Ott áll Stuart, ordibált velem, mondta Fucking shit vagyok. Azt hittem mindjárt ráborítom a tálcát (rohadj meg, gondoltam magamban). Aztán ahogy a konyhába értünk kivágta a kezemből a tálcát, belehajította a kukába és ordibált velem. Na most én néztem, hogy mit akar, holott ő volt nagyon béna, hogy akkor nem csinált helyet a kajának. És most a saját hülyesége miatt velem ordibál.....Na...gondoltam valami nagyon szépet, amit ilyenkor a szép magyar választékos káromkodás megenged magának. Össze-vissza ment az este. Nem kaptunk világos utasításokat...egyik pincér így, a másik úgy szedte le a tányérokat...nekem három asztalom volt...abba is belenyúltak....Ezt a nagy szar szervezést...Alig vártam, hogy vége legyen az egész estének. Mindenki, pincérek, akik az Operához tartoztak, csak egymással beszéltek, persze mindannyian franciák voltak és franciául.....nagyon egyedül éreztem magam és legszívesebben bemutattam volna ott mindenkinek és eljöttem volna. 

Szombaton aztán Paullal voltunk. Nahhh...gondoltam..most mi lesz?? Mert nem csak menü A és B volt, hanem A la carte: három tételből választhattak a vendégek és nekünk fel kellett volna vennünk a rendelést....Úhh gondoltam...gondoltuk magunkban Andival, itt kemény esténk lesz. Paul kiadta mindenkinek az utasítást az elején, felhívta a figyelmet, hogy jegyezzük meg a borokat nagyon, mert itt mindenki nagyon boros és kérdezni fogják, hogy milyen területről valóak a borok. Oké meg is jegyeztem. De hál istennek nagyon jól ment az éjszaka a szervezés, nagyon jó volt Paullal dolgozni. Nem volt idegbeteg, mint Stuart, abszolut világos és átgondolt utasításokat kaptunk!!!! Nagyon örültünk Andival és jól is éreztük magunkat az estén!!

A műszak végén meg is mondtam Paulnak, hogy nagyon ügyes volt és nagyon jól megszervezte az estét!!! Köszönöm! Örült neki nagyon, ő is megköszönte az estét! :) Na ez legalább feledtette az előző rohadt nehéz estét! :)

Vasárnap pedig Jurajt, Mira tesóját búcsúztattuk, mert ment haza Szlovákiába. Nagyon jól esett, hogy Juraj meghívott, jókat nevettünk, beszélgettünk ezen az estén. Sajnáltam,hogy haza kellett mennie, de hát Lucia már várta haza. :)

A következő hét, 24.hét már könnyebben telt, igaz mondták az irodában, hogy kevés shiftem lesz, konkrétan 1, de aztán ahogy megírtam a tapasztalataimat az irodának, Mirának és Marknak, hogy milyen jó volt Paullal dolgozni, jóóól megadták nekem a lehetőséget, hogy menjek ezen a héten is az Operába. Az első alkalommal Stuarttal dolgoztam...igazából leszartam őt...bocsánat, de ezt most így kellett leírjam. Csináltam a dolgom, nem jó pofiztam vele..nem nagyon érdekelt. Azt csináltam, amit kért és kész, ha már fucking shit vagyok a szemében.

Szerdán a National Maritime Museumban voltunk. A FIFA labdarúgás szervezte az estét, Matyi, Zsombi és Gabi biztos örültetek volna, ha ott vagytok!!! Jó kis videójátékok voltak, biztos nagyon jól elszórakoztatok volna!! Voltak VIP vendégek is, játékosok. Érdekes és jó kis este volt, az biztos. 

Csütörtökön aztán Gabival elmentünk a Paddy's Marketra és jól bevásároltunk magunknak is és a barátainak mindenféle ajándékot és szuvenírt!!! Remélem majd örültök nekik!!! :) 

Pénteken terveztük, hogy Canberrába megyünk, de sajnos nem volt hely már a vonatok, bookingolni kellett volna, de ezt nem tudtuk és nagyon elszomorodtunk. De ha már ilyen korán felkeltünk és ott voltunk a Central train stationon, gondoltuk elmegyünk Wollongongba. Ki is választottuk a vonatot, majd egy órás várakozás után elindultunk. Itt W-ba a Tazmán-tenger fogadott minket, picit kihaltak voltak az utcák, mert ugye most itt húsvéti hosszú hétvége van..volt. Nem baj, gondoltuk, megnézzük ezt is. Lementünk a partra...csináltuk egy-két fényképet, aztán végigsétáltunk a parton egészen a világítótoronyig. Csodálatosak voltak a színek! :)

Picit megpihentünk és tovább indultunk haza felé. 

Szombaton aztán fogtuk magunkat és Parramatta felé vettük az irányt komppal!! Élvezetes volt...előre ültünk, ahol egy pici víz is ért minket, ahogy hasított a hajó a vízen. Ahogy közeledtünk a végcél felé, úgy szűkült a folyós-rész, érdekes volt mindazon által. Ahogy kiszálltunk elindultunk és megnéztük a Hambledon Cottage-ot, ez a legrégibb kis kunyhó, amelyet a legősibb európai, angol fő telepes házaspár épített. A farmjuk meg: Elizabeth's farm nevet viselte. Ebbe is betekinthettünk :)

Aztán hazafelé picit hosszabb volt az út a kompon és jóval szelesebb is. De így is élveztük :) 

Meg kell hogy mondjam, hogy el is fáradtunk ez utána két napos túrázás után. Ma vasárnap, Apu 72-ik szülinapja van. Fel is köszöntöttem emailben, Anyunak írtam!!!

Mindent megcsináltam ma, még futottam is az óceán parton...a tüdőm kész :)

Takarítás is megvolt. Királyság van :)

Most meg pihenés.

 

szép napot!

puszi

Gabi és Edit

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr94370765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.04.13. 08:15:11

A FIFA szervezésére szívesen elmentünk volna Matyival és Zsombival. NA DE majd nyerünk hamarosan 39 év után a lottón, és megyünk utánatok Editke, Gabika. Most nagyon sok dolgunk van itt Magyarországon, és ez az első! Nagyon sok szép napot még a hátra levő időkre puszi anyu.
süti beállítások módosítása