HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

4.hét péntek

2011.11.25. 12:30 Gulácsi Edit

Good evening!!

Most esetem haza a melóból...black&white-ban vagyok...imádom a pincér melót. Egész héten csak esett az eső...áááhh.

Majd abbahagyja remélem! A héten szerdán voltam a Cliffordtól melózni: a University of Sydney-ben voltam!! Nagyon jó volt! Aranyosak voltak a "vendégeink": idősebb professzorok, tanárok..egyetemi előadók. Kinn volt a nevem a feltűzhető névtáblán és majdnem mindenki megkérdezte, hogy honnan vagyok..Magyarország.Némelyik még néhány magyar szót is mondott: jó estét, üdvözöllek! Nagyon kedvesek voltak és mindent hatszor megköszöntek, ilyen környezetben nem is nehéz mosolyogva felszolgálni! Kanapékat (kis falatkákat) szolgáltam fel...ááh nem voltam éhes közben...uttyan..ááh dehogy....Kardhal...vegetáriánus falatok..meg csirkés-kolbászos falatkák...áááh dehogy..hovvagondolsz...leszakadt a kezem...korgott a gyomrom, de  végén Roger (a FŐNÖK) megengedte, hogy együnk: ennyit és ilyen gyorsan rég nem ettem!! Még nem dolgoztam Rogerrel, ő a tulajdonos, féltem is picit. De aztán minden rendben volt olyannyira, hogy minket kért a következő hétre is az egyetemre!! YESSS! 

Csütörtökön megkaptam a decemberi beosztásom: minden hétvégén dolgozom! Meg majd a hétközben is. December 31-én az Operaházban leszek beosztva!! De jó!

Ma a Town Hall-ban (Városházán) dolgoztam. Nagyon szépen fel volt díszítve! Meg az a sok karácsonyi zene! Meg karácsonyi kaják! Aztaa!!! Megint csorgott a nyálam! Nagyon tetszett. A vendégek a Tanács (Council) tagjai, dolgozói voltak. Fontos és kedves emberek. Volt egy kis beszéd is, meg aboriginal is játszott azon az ausztrál jellegzetes hangszeren! Megint Rogerrel dolgoztam együtt. Nagyon jó vele dolgozni. Pörög és utasításokat ad, de ő is felszolgált: szóval le a kalappal!!! Megint csórtam egy kis kaját Gabinak...mindig próbálok, de nem mondjátok el Rogernak jó??? Léééci!!!!

Most megyek lemosom hab testemet!!!
Jó éjszakát (itt este 22.22 van)

Puszi

Edit

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr743410704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2011.11.26. 05:31:06

Egészen megismerjük az egész "Szidni-i" kompániát: Egyetemi, Városházi, Operaházi Csapatokat. JÉÉÉ. No nem baj majd eccer minket is itten olvasnak mások. Csak így tovább. Fel a fejjel. Nagyon örülök. Sok sok puszi Anyu.
süti beállítások módosítása