HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

11.hét hétfő

2012.01.09. 09:05 Gulácsi Edit

A múlt héten rekordot döntöttem: ennyi melóm, ennyi különböző melóm rég nem volt!!!

Az órákon végig gráf elemzés volt (oszlop, kör...akármilyen diagram elemzés..), azon túl csütörtökön kezdődött a fagyizással. Jókat nevettünk, persze, Costán...mert tudtam, hogy merre van, mivel ő volt a leghangosabb (COLD DRINKS...kiabálta). Pénteken hívtak, hogy menjek szombaton Clifforddal este shiftezni, mentem. Péntek délután Crystal car wash betanítás volt: Mosmanban, ahol Gabi is dolgozik, nem messze a McDonaldstól!! Aztán rohantam haza, mert este bébiszitterkedtem Gerinél, Antonyra vigyáztam: 5 éves nagyon intelligens kis srác!! Legóztunk, megépítettük élete legnagyobb legó tornyát, látni kellett volna, nagyon boldog volt. Nehéz volt rávennem a fürdésre, de aztán szót fogadott és végre sikerült megfürdetnem! :) Aztán ágyba raktam, kérdeztem, hogy meséljek-e neki, de mondta, hogy nem kell..alukált. Én amíg a szülei haza nem jöttek angoloztam. Nagyon jó kis meló volt. 

Szombaton reggel nyolcra mentem a kocsimosóba: technikája: 90 dollár egy mosás: először jól kiporszívózzák, majd nagy nyomással lemossák, végül jövünk mi (én, a lányok inkább) áttöröljük az autót kívülről, belülről, egy másik lány meg belülről a műszerfalat letakarítja..és rohannunk kell, mert időre kell kész lenni. Nagyon értékes autókat takarítunk (Merci...Audi..BNV...stb.. Lexus, Porshe..stb) Szóval mint a hímes tojás, úgy takarítok. Mondanom sem kell, hogy alig vettem észre és elrepült az idő. 12-kor leadtam a műszakot. Haza rohantam és alvás, majd este rohantam a belvárosba a Hyde Parkba, ahol kb egy kisebb fajta Sziget fesztivál zajlott! Nagyon állat volt és persze nagyon sok ember is!

Itt a Clifforddal volt shiftem: 1200 ember jött a világ minden tájáról! Kegyetlen jó élő zene volt, élő zenekarral: kicsit reggae meg funky..meg Jazz!! wááoww!!! Isteni jó volt, nem bírtad ki,hogy ne táncolj, miközben felszolgáltál! Na aztán jött a meglepi: egy lány annyira be volt mákolva, hogy odajött és megpuszilt...eehh..néztem, hogy mi van (mer hát itt azért vannak azonos neműekhez vonzódók)...mondta: no worry, just I am happy..mondom de jó neked!!! De hagyjál ki a buliból, okay???

Gabinak is kb akkor volt vége a műszakjának, mint nekem és együtt tudtunk haza menni. Hajnal 2-kor végeztünk, de mivel az egész város le volt zárva, így művészet haza jutni!!! De haza jutottunk!! Yee!!! és hajnal négyre mondom haza is jutottunk!

Másnap, vasárnap aztán 12-ig aludtunk. Hívott közben a fagyis Tom, hogy menjek árulni fagyit, de KIPURCANTAM, nem bírtam felkelni, az autó vikszolás kikészített: a bal tenyerem meg belilult, mert fél óráig tartottam mozdulatlanul a tálcámon 10 pohár bort..és bevérzett a bal tenyerem..az ujjam meg meghúzódott vagy mit csinált...derekam a hajolgatástól..nahh..igen ANYU érzetem minden porcikám. Szóval vasárnap csak itthon voltunk és egy rakás filmet megnéztünk (életrajzokat): nagyon élveztem!!!!

Ma hétfő van. Legközelebb pénteken megyek autómosóba, de addigra veszek gumikesztyűt, mert szétmegy a kezem a tisztítástól!!!

Mára ennyit!!

További szép napot!

Gabi és Edit

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr513530654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Vali82- 2012.01.09. 11:10:10

Sziasztok!

Azért pihenjetek is a sok meló mellett, nagyon jól tettétek, hogy vasárnap nem mentetek sehova!! Szükség van erre is a sok hajtás mellett!! Arról nem beszélve, hogy a kezedet jól megerőltetted!! Küldünk innen Angelikával egy gyógypuszit rá! :) Vigyázzatok magatokra, tesókámnak is ezer puszi!! Megyek tovább keresgélni a melókat...PUSZIII

jsstcc 2012.01.10. 08:34:48

Editke, Gabika Jól beindult a munkátok csak tartsatok egyensúlyt, azért, hogy örülök én is ennek. Mi is rákezdtünk a munkák további folytatására. A kezedet nagyon figyeld, mert sokat kell használnod. Vigyázzatok magatokra. Sok sok puszi anyu.
süti beállítások módosítása