HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

5.hét vasárnap

2011.12.04. 01:35 Gulácsi Edit

Na itt vagyok..ide jutottam a gép elé és most megpróbálom az egy hét történéseit leírni...mert volt sok kaland...esemény és történés.

Ugye a hétfőt már leírtam, hogy milyen jó órát tartott Tony.

Kedden képzeljétek el, találtam egy olyan jó kis hirdetést, hogy: naptejet tesztelnek és Gabi és én megkerestük a helyet, hogy részt vegyünk benne. A hátunkat (lapocka alatt a derékig) fogják igénybe venni és némi ellenjuttatás fejében..Életünk legnehezebb melója lesz 4 órát ülni a barnítógépben és olvasni..hah.. :)

Aztán jött a szerda: very very very important bankároknak volt egy nagyon gyönyörű helyen: Blight streeten a 28-ig emeleten. Asszem tériszonyom volt a liftben, mert ÜVEGBŐL volt és minden szintet láttál belülről és a földszintet is és amikor elkezdett emelkedni...ááááá..kicsit gáz volt...Megérkeztünk a szintünkre: csodálatosan szép látvány fogadott minket: mindenhol üveg volt és egész Sydney-t láthattad, pontosabban a Harbour bridget, Opera házat közelről...az öblöt...nagyon gyönyörű volt!!!

Megkaptuk a "szerelésünket" is arra az estére: vicces volt! Fekete csokornyakkendő és valamilyen olyan dixilendes  szalmakalap fekete masnival.... Viccesen néztünk ki benne!! De jópofa volt! Jött a Stix catering (ez egy rendezvényszervező cég, amellyel kapcsolatban van az én cégem) vezetője: kiosztották a feladatokat (kis falatkákat kaptam, szeretem csinálni, csak néha nagyon nehéz a tál) és mondták, hogy nagyon vigyázzunk mindennel, mert MINDEN NAGYON DRÁGA (falatkák, igen..kaviár..osztriga..garnélarák...)az ital..borok, a borospoharak, a kárpit...oké..levegőt vehetünk??? :)

De minden nagyon szép és jó volt. A terasz rész úgy nézett ki, mint egy teljesen nyitott szint gyönyörű növényekkel. Jó kis dixi zenekar volt, táncosok...A bankárok meg nagyon elegánsak, akiket kiszolgáltunk. Csupa drága öltönyben és 90%-ban férfiak!!!! Uh...nem izgultam előtte...áh neeem.

Sajnos nem maradt nekünk semmi sem... mert minden drága volt és el is fogyott sajnos.

Csütörtökön a suliban...szabad napunk volt, mert végül is barbequet terveztünk, de elmaradt az időjárás miatt. Nagyon változó: hol nagyon süt a nap..majd tíz perc múlva, olyan erős szél fúj, hogy kifúj a gatyádból! Aztán meg esik..majd kisüt a nap...és megsülsz a napot..aztán meg fázol...szóóval igzi az időjárás: esernyő és napszemüveg kell mindig és persze meleg pulcsi is! Mert soha nem tudhatod!

És akkor csütörtökön egy bútorboltba mentem, ahol most nagyon nagy leértékelések voltak és nem akármilyen bútorokkal! Csodálatosak szépek és gyönyörűek! És brutál drágák (Domayne a bútorbolt neve). Egy kis kanapé kb 3000 ausztrál dollár (szorozva 210-zel..így kapod meg a magyar forint értékét). De ki sem számolom,mert leesek a székről. Lámpák, kiegészítők..szobrok (huh, Ricsi ha láttad volna: két női meztelen szobor, egyik fekete a másik fehér, egymással szemben, porcelánból...szép volt). Meg minden!!!! Itt sem volt nehéz dolgunk..végül is csak annyi volt a jellemzője ennek az estének, hogy kb olyan 1 órára volt a várostól és az egyik lány, Marta Grzywniak vitt el minket. Lengyel lány és nagyon szép!! Opelje volt..nyitott tetős. Ahogy vártuk a megállóban...néztem, hogy mikor jön..kerestem a villám jelet, de itt képzeljétek,hogy nem villám a jele az autónak, hanem oroszlán, mint Angilában! Ez is új volt nekem.

Mikor aztán végeztünk, elindultunk és robogtunk haza Carinbaghből.Botany bay (öböl) és Tarent pointon keresztül..túl a reptéren volt ez a rendezvény. Gyönyörű volt Sydney az esti kivilágításban!!! Szólt a rádióban Eric Clapton..igaz fáradtak voltunk, de énekeltünk mindannyian!!!! Jó kis csapat voltunk! Andi (magyar lány..vele végig csorgattuk a nyálunkat a bútorok között :)  )meg Marta!!!! Nagyon élveztem!

Ugyanúgy jól sikerült a péntek is: mert Gabi nagyon ügyes volt és sikerült a McDonaldos interjúja!!!!!! Nagyon örült ő is, hogy megvan a melója! Szimpi volt a felvételiztető nő is: Sarah! Szóval egyeztetnek és mehet a munka!!!! Izgatott volt Gabi, én is és sms erejéig tájékoztatott, hogy minden okés! YESSS!!! Ügyi vagy!

Pénteken megint az Sydney Egyetemen voltam felszolgálni. Spanyol est volt. Greg,  a szupervájzorom (kisfőnök) mondta, hogy ha a vendégek kérdezik, hogy mi honnan van (kaja,ital) mondjuk azt, hogy minden spanyol. Mondtam is Gregnek, akkor elfelejthetem a Tecsót???? :) Jót nevetett!!

Megint ugyanazok a vendégek voltak, mint múlt héten pénteken, csak más alkalomból (kár hogy nem láthattam a flamenco táncosokat...) Ilyen piros szalagot kellett viselnünk a derekunkon!!! Vicces volt, mert mindig az utunkba fújta az erős szél. Rájöttem, hogy ilyen rendezvényekre nem szabad éhesen menni....neeem szabad...olyan kaják voltak!! Kagyló...csirekhusi....ott készítették a szemed előtt és az illata!!!!! Olyan nagy kondérba, mint a karácsonyi vásárokon szokták!!! ÁÁÁ! De végén annyi megmaradt, hogy teleettük magunkat és Gabinak is hoztam haza, mert hál istennek tudtam hazahozni!

9-kor végeztünk...valaki csent egy üveg bort és műszak után maradtunk egy páran és együtt megittuk! Nagyon jó kis este lett..mert páran megbeszéltünk, hogy okés menjünk egy kicsit lazítani. Először nem engedtek be engem...mert nem volt nálam semmi fényképes igazolvány...okés megértem a kidobót...aztán mentünk a másikba..ott sem akart a női fél beengedni, de a srác mondta a lánynak: néz már, melóból jöttek (fekete-fehérben voltunk..) engedjük be őket!!! És beengedte el sem hittem!! vááov!!! A város állítólag legolcsóbb helye (3 dollár egy pohár sör)...Jó volt..jókat dumáltunk Fernando és Daniel (kolumbiaiak..részben a salsáról : )  ) meg Christina (szlovák lány) és Glen, ír sráccal. Végül kb olyan 11-12 felé eljöttem és hazarobogtam a busszal.

Szombaton...háát megváltozott a shiftem....mindegy...gondoltam..biztos okkal. És a szupervájzorom magyar volt: Ádám...de jó...örültem neki! Végül kiderült, hogy egy farmra kellett mennünk: 2.30-kor találkoztunk Redfernben. Onnan még két óra volt az út autóval!!! Browral-ba mentünk és végre láthattam az igazi Ausztráliát! Hihetetlen: gondoljatok csak a McLaud lányaira: az a környezet fogadott minket.Mindenhol gyönyörűek karbantartott zöld füves domboldalak, legelésző tehenek...volt két olyan édes, dögönyöznivaló kutya!!!!! Sid és Engy....Egyik nagy, mint Mázlika, másik olyan jellegű kutyus volt, mint Pötty és Jenny-ke...ááá édeseeek voltak. Kb 150 km-re volt a várostól!!! Olyan hegyeken völgyeken mentünk keresztül,hogy csak na!!! Hihetetlen, mint amiket látsz a tévében!!!!

Itt egy nagyon kedves ausztrál család fogadott minket! A lányuknak volt a 21-dik szülinapja! Itt igazán megcsodálhattuk az igazi ausztrál világot a városon kívül. Olyan házuk volt és olyan konyhájuk!!!! ÚÚHHÚÚ, de hát akkor területen lehet is! :) Majdnem 90 fokban jöttük a kocsival..(azééé volt ám zabszem a gatyámban....keményen leejtős volt a terep..itt olyan fenekünk lett volna, ha gyalogoltunk volna :) ).

Alessandro Luizzal azonnal felfedeztük a terepet. Nagyon tetszett nekünk!!! :)

És akkor jött a vászon szalvéta hajtogatás!! JEEEE, ültem az asztalnál, kb 65 főre hajtogattam a szalvétát, a fecskék a fejem felett röpködtek..a farmer nagypapa ott dumcsizott Ádámmal...a kutyák ott puncsoltak a lábamnál...(majd megzabáltam őket :) ) és nagyon jól éreztem magam!!!!!!! Ilyen jól rég nem éreztem magam! Végre olyat csinálok, ami nagyon jól esik! Kedvesek az emberek (kutyák dögönyöznivalók) kaja is készült (jó fej volt a szakács...a bőrén olvasható volt a tetoválószalonok valamennyi figurakészlete...az alsó fogsora fele...aranyból volt...gondoltam HUHH :) ) Nem volt semmi a környezet! Szóval béke és szabacccság vót!!! Alessandroval pörögtünk (nyugi...Ő is OLYAN srác, jó volt az ajakfénye). A kaja!! VÁÁOV: igazi beefsteak. Annyira nem sósan, fűszeresen esznek, mint mi...de sebaj. Nagyon éhesek voltunk már!!! A szakács mondta, hogy egyek pici kanapét, amíg nem volt kész a főmenü: lazac kaviárral...egeen..Megkóstoltam!! Fincsi volt!!

Aztán jött a torta! Pink színű a kedvencem és epres!! Úhhú..abból is benyomtunk a nagy teherautó mögött párat Alessandroval! :) Végén már mozdulni sem bírtunk. Csodálatos volt, ahogy ott dolgoztunk egy félig nyitott lovardafélében és felettünk a csillagos tiszta égbolt!

Aztán elkezdtem filózni..hogy hoppá óvatosan a fény nélküli helyekkel, meg a fűvel..mert itt vannak ám kígyók...meg pókok...meg minden! ÁÁÁÁ...óvatosan közlekedtem.

Végül éjfélkor leléptünk és hajnal kettőre a városba értünk..onnan még egy óra haza busszal....ááá.. nem voltunk fáradtak.... :) De jó volt az este!!! :)

Most vasárnap van..kortyolgatom a kávémat...közben megy a mosógép...és nemsokára megyünk vásárolni..tejet...stb stb...meg készülünk a jövő hétre..angolozunk.

Nagyon jó itt!

 

Puszilunk Mindenkit!!

Boldog Mikulást!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr563435405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BoriBatkaBerta (törölt) 2011.12.07. 20:21:53

Drága Edit!

Nem semmi, ahogy zajlik az élet felétek! Ráadásul nagyon jól bírjátok az éjszakázást, ahogy olvasom! Bár végül is jó alapotok van Szegedről, az egyetemről meg a táncos bulikról... Milyen éjszaka buszozni? Van nyüzsgés éjjel is a városban?
Írnál majd az új helyről, ahol laktok! Gabi most akkor "főállásban" lesz a Mekiben?
Puszi Nektek a Mikulástól is!
süti beállítások módosítása