HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

12. és 13. hét kedd

2012.01.19. 09:00 Gulácsi Edit

Nos, igen rég írtam, de most ide jutottam és összefoglalom, hogy mi is történt az elmúlt héten.

Megkaptam a sokadik munkámat, ami tulajdonképen autó mosás!Oké, nem egy nőnek való meló, mert azért egy kicsit "piszkos".Az első napot úgy teltl el, hogy 8-től 12-ig egyfolytában nyomtuk Ray-jel, aki a managerem. Fujiról származik, mint ahogy majdnem az itteni összes kollegám, illetve még Indiából.Az indiai managerek hozzállása a fehér nőkhöz, nos hogy is mondjam, más....nem vagyunk igazából egyenrangúak velük...érzem is. Okés ez van, meló az meló, megcsinálom. Ha nem volna Ray, aki egy kb 2 m magas, de 150 kilós srác, aki mindig mosolyog, akkor nem is jönnék. Illetve itt van még Russel és Ligia is: Új-Zélandról és Brazíliából. Lassan hozzászokható a feladat, sőt egy idő után már jó kis barátságok szövődnek. Mit ne mondjak, az első pár napon esett az eső és mi csak ültünk a várakozóban, hogy jöjjenek az autók. Ott hát...nem az a 101%-os tisztaság van...Zita..Anita...ti szerintem sírva elrohantatok volna erről a helyről. Én is majdnem ezt tettem, amikor Pula (egyik munkatársam) elkezdte sütni az édeshúsú halat!!!!! Ennél gusztustalanabb szagot életemben nem éreztem, amelyet még megdobott az egyik ottani munkatársa mosdóból hallatszódó hangja. Itt érkeztem el, hogy igen, hazamegyek döntéshez, de aztán Russellel elbeszélgettünk és maradtam várva, hogy mikor szólítanak autót mosni. Mentünk is és sokáig mostunk. 5-6 óra folyamatában, megállás nélkül. A kezem nagyon "szép" volt utána.

Nem baj, ez is meló, kapunk érte fizetést. Mellette az a jó, hogy a Cliffordtól is kapok műszakokat, szombat estékre, szombati napi tarifával. A Sydney fesztiválnak köszönhetően minden szombaton a The Domain-nen kapok shifteket, ahol egytől egyig nagyon fontos VIP személyeket szolgálunk ki, kezdve a kínai nagykövetség embereitől... A múlt héten Craig, egyik managere a kliensnek kért, hogy kérdezzem meg a kínai delegációtól, hogy mit kérnek inni-enni. Oda is mentem, de épp bemutatkozás folyt (tanultuk, hogy ilyenkor a protokoll nagyon fontos és a "névjegycsere" időszakát nem illdomos megszakítani), amit nem állt szándékomban zaklatni, hogy megkérdezzem, mit kérnek. Csak később mentem oda hozzájuk és persze a kínaiaknak nagy favoritja a COCA-COLA. Hoztam is nekik 2-3 dobozzal, no meg ásványvizet, mert nagyon meleg és fülledt idő volt. A vendégek nagyon kedvesek voltak mind a három műszak alkalmával: igaz az első műszakkor esett az eső, kaptunk is jó kis  Sydney festival feliratos esőkabátot, meg egy csomó kulacsot. Nagyon dizájnos volt!!! Örültem is neki. Az első shift után Daniel, Simone, Heliana és én elmentünk a Hungry Jack-be, ami végül is a Burger King és rendeltek beef menüt. Nem kezdtem el ecsetelni, hogy én miért nem eszem ilyet, csak annyit mondtam, hogy Gabi ott dolgozik és szokott mesélni, hogy mi milyen is ott. :)  A harmadik shift alkalmával pedig Rogerrel ültünk be egy pub-ba és meghívott minket sörre!!! Igaz én nem kértem, de azért jól esett, hogy mindenkit meghívott. Sőt február 28-ra pedig céges összejövetelt szerveztek, amire engem is meghívtak. Lance Wollomollo-i lakásában lesz, ami az öbölre néz egy kegyetlen jó terasszal!! No..akkor lesz ám party és partizás! Ezen az estén Enginnel, Israellel és Eszterrel beszélgettünk jót, sőt röhögtünk. Mert Engin beszólt Eszternek,hogy Juannak nagyon a "melle", mint neki, na most ez nem igazán esett jól Eszternek, ami látszott is, de azért elpoénkodta!!! Engin aztán elnézést kért!! Helyes..gondoltam magamban...

A héten még sikerült megnéznünk a Botanikus kertet: csodálatosabbnál csodálatosabb virágok, fák, bokrok és BAMBUSZ volt látható kb egy Szeged belváros nagyságú területen. Nagyon tetszett a bambusz és ahogy fújta a szél, olyan hangja volt, mintha egy hajón utaznál és az haladna az óceánon. Nyekergett!!De még a Botanikus kert előtt a St Mary's Cathedralt vettük lencsevégre, ahova pont a déli-dél utáni imádkozás alkalmával sikerült megérkeznünk. A rendfenntartó bácsi kérte is, hogy üljünk le egy 5 perce és maradjunk csöndbe. Aztán már újra felkelhettünk és körbe mehettünk. Igazából nagyon "egyszerű" volt a belső kiépítése és díszítése. Kívülről úgy nézett ki, mint a Fogadalmi templomunk Szegeden.

A St. Mary's Cathedral és a Botanikus kert szépsége után megláttam,hogy Free exhibition a New Sout Wales-i Library-ban (könyvtár) és mondtam Gabinak, hogy menjünk be, mert az Antarktisz felfedezéséről szól a kiállítás. Szebbnél szebb térképek (kézzel rajzolt) fogadtak bennünket. Sok-sok fénykép, ahogy pl 1910-es években expedíciókat szerveztek oda, persze mindannyian férfiak voltak, hosszú szakállal. Nagyon érdekes volt, nekem rettenetesen tetszett, hogy ilyen nagyon nagy földrész felfedezéséről láthattunk egy igen érdekes kiállítást (feljegyzések, fotók...levelek...térképek...).

Következő programunk a La Citába vezetett, ahol végre salsázhattunk is!! Annyira hiányzott, hogy azt el sem tudjuk mondani. A terem: két szintes: felső szinten sasla-reggaeton-merenge-funky blokk volt. Kb akkora a hely, mint a Milkában. Lent pedig igazi ÉLŐ zene volt azokkal a számokkal, amiket Laci is szokott játszani a Milkában!! Nagyon jó volt ez az élő zene! Itt azért már nem igazán tudunk megmozdulni sem, mert sokan voltak, de mi és néhány brazil barátunk, akikkel akkor találkoztunk össze és az egész estét együtt töltöttük, beleértve Juniort is, nagyon jót roptunk. Másnapra két vízhólyag lett a lábam nagyujján!! :) De igazán nem bántam meg, sőt. Mondtam Gabinak, hogy majd vasárnap este jön a Dock, majd kedd este meg az Establishment!!! :) Juhuuhhhúú!!!

 

A héten ünneplik itt a kínai új évet, amivel kapcsolatban még felvonulás is lesz!!!! Nagy sárkány bábukkal meg tüzijátékkal vasárnap (január 29.)este!!! Azt nem hagyjuk ki!! Csütörtök egész nap (január 26.) pedig az Australian Day-t ünnepeljük (Ausztrália napja). Nem unatkozunk. Február 2-5-ig pedig következik a Sydney Salsa Congresszus az nagy olimpiai csarnokban!! Szóóóval égünk a vágytól ám!!!

Most megyek mert még van egy kis házim, meg gyakorolni valóm!!

Szép napot Nektek!!

A képek majd következnek a fb-ra!!

 

puszi

Gabi & Edit

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr673589077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.01.24. 11:35:23

Igazán mozgalmas az élet körülöttetek Editke, Gabika.. A Botanikus kertet én is szívesen végig sétálnám és nézegetném. Na de majd eccer. Sajnos még mindig nem jöttem rá, hogyan mentsem le a blog szövegét. Mostanában ezen gondolkodom. Csak a megnyitó fájt tölti le. Vigyázzatok Magatokra, sok sok puszi anyu.
süti beállítások módosítása