HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

21.hét

2012.03.19. 11:38 Gulácsi Edit

Sziasztok!

Megint eltelt egy hét......március 12-től 18-ig.

De egy nagyon kellemes és nagyon meleg héten vagyunk túl.

Hétfő: Renatara vigyáztam...ma is..nagyon aranyos volt! Mondta megölelhet-e? Mondom igen. Aztán kaptam tőle csokit...megköszöntem. Mondtam: én vagyok a tiszteletbeli következő unokája? Nevettem...ő is...aranyos volt!!!!!! 82 éves néni :) Gyorsan végzetem nála, szépen kitakarítottam.

Szerdán meg....hála istennek Canberrába mentünk dolgozni a Clifforddal. Nagyon jó volt! Gregory volt a szupervisorunk. 5-en mentünk egy autóval! Kb. 4 óráig tartott az út és közben szebbnél szebb látvány fogadott bennünket. Nem mondom, fárasztó volt. Hát még Gregorynak, aki vezetett, mindannyian bealudtunk. Elfáradtunk! 5 órára odaértünk, majd este tízkor visszaindultunk. Hajnal 2-re haza is értünk, Greg hála istennek mindenkit hazavitt. Mert ha még akkor kellett volna buszozni haza!!

Csütörtökön meg Hurstville-ben voltunk: nagyon nagyon laza volt. 4 órás műszakból 1 órát dolgoztunk, a többi órában beszélgettünk! Paul, Pat és Matthew(kínai :) ) Mondtam Matnek, hogy ő az első kínai kollegám: mondtam my Chinese friend! Nagyon örült neki, mondta megtiszteltetés! Jót nevettünk.

Aztán este meg Fernandot búcsúztattuk: az ucsó két napja volt itt Sydney-ben: aztán Aucklandbe, majd Buenos Airesbe utazott. Most ott van és négy napot tölt ott: néztem az időjárást. Nem nagyon jó, esős...semmi napsütés... :(

Jóó sok vicces képet készítettünk...huhúúú. Bar Century...az occsó sörök hazája! Sőt, az olcsó kancsós sör hazája...nagyon lepra hely..de sebaj. Daniel, Heliana, Eduardo...Petr, Fernando és én voltunk  ott. Ennyit rég nevettem...idióták voltak.

Aztán átmentünk Scary Canary-ba...ott meg jó sokat táncoltunk. Heliana folyton elcsórta Fernando sapkáját. Hát..itt is születtek jó kis beszólások: Eduardo egyszer csak odafordult Helianahoz és megkérdezte, hogy "do you have a big V...na?" na ez elvágott minden biztosítékot...én leestem a székről, annyira nevettem... :)

Végül aztán hajnal 5 körül vége is lett és mindenki (hehe én voltam aki még talpon állt), hazamentünk szépen.

Másnap 8-kor kelés: Gabival mentünk a Harbour bridge oldalsó pillérjét néztünk meg. Nem mentünk fel a legtetejére, mert az 250 dollár lett volna, így csak 6,5 dollár volt és még fényképezhettünk is. Kölcsönkaptuk lakótársunk panorámás gépét és nagyon cool képeket csináltunk. Eszméletlen jó képek. Natasha "cool banana" beszólásai megmaradtak a számomra.

Majd átmentünk ferry-vel Mainly-ra és ott megettünk egy jó kis ínycsiklandozó Subway szendvicset...jiik..finom volt, csak kevés.

Szombat: kicsit nyugis volt: Carriage work-be mentem dolgozni. 600 fős vacsora. Nem volt semmi a díszítés. Nagyon szép! Elegáns és extravagáns! Sőt még Stephan akárkicsoda volt ott..aki állítólag nagyon híres..a hangját felismertem, de csak ennyi. Andival együtt voltunk két asztalnál: ő a kaját én az innivalót szolgáltam fel. Nagyon easy job volt!! De nagyon jó! Jó volt a zene..a társaság..kell ennél több!

Aztán hamarabb eljöhettünk. Fogtuk is magunkat magyarok és eljöttünk.

Vasárnap meg Andi kollegám és barátnőmhöz ruccantam át. Egy kicsit pezsgőfürdőztünk és szaunáztunk: de jó is volt. Aztán beültünk egy csokibárba......nagyon jókat beszélgettünk...5 órán keresztül be sem fogtuk a szánkat végre:hiányzott már, hogy ennyit dumáljak már valakivel, nem lényeg, hogy magyar...csak dumáljuk. Láccik, hogy nőböl vagyok, vagyunk hehe!

Aztán Lenka, Keti és én ...taliztunk: St. Patrick napját ünnepeltük...Eszméletlen volt ez is...csajok Európából!! Sőt, Keti még énekelt is!! ez aztán igen volt!!!

Már ennyi..most megyek és lefekszem..holnap is lesz nap.

Gabi és Edit

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr344325550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.03.23. 08:22:52

Camberrát én is szívesen megnézném . Na de majd eccer. Ennyi minden nem megy eccerre. Sok puszi anyu.
süti beállítások módosítása