HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

3.hét péntek

2011.11.18. 00:30 Gulácsi Edit

Ez a pár nap már megint tartogatott kellemes meglepetéseket nekünk!!!!! :)

Kezdem megismerni Gabi csoporttársait is, nagyon aranyosak Ők is. Kezdjük ott, hogy van egy kb olyan 40 év feletti spanyol anyuka, Fatime, akinek 4 gyereke van..nem semmi, és most beiratkozott az angol tanfolyamra. Angol mellett beszél franciául és olaszul...most az angollal birkózik. Kevesebb sikerrel, mert még annyira nem tud beszélni, de biztos meg fog tanulni.Ott van Daniel is brazíliából, aki szintén nagyon kedves, bankár volt előtte, most meg itt tanul ő is. Furcsa, mert nemcsak a fiúkkal, hanem a lányokkal is kezet fog..ami nekem még szokatlan, de mindig kezet fogok Vele is, mert illetlenség lenne nem kezet fogni Vele. Illetve ott van még Hacu (nem tudom, hogy kellene helyesen írni a nevét, így kiejtés alapján írom le), aki Tokióból jött, 31 éves ő is, de igazán nem látszik rajta, kb olyan 22-nek néz ki.  Ő megtanított, annak ellenére, hogy tényleg tökéletes az angol kiejtése, hogy hogyan kell kiejteni helyesen, "japánul" az angol szavakat, hogy tényleg ne értsd meg őket : )  McDonalds...hát az japános kiejtéssel: mekkadonardu...és a teacher (tanár angoldul) helyesen kiejteve: tíícccsooáá..na szóval itt olyan jókat nevettünk!!! :))

Aztán szerdán volt az első igazi nagy bevetésem a Cliffordnál: Blue Hotel a Woolloomoolloo-nál, kb olyan 100 vendég méghozzá a Qantas Ausztrál Légitársaság dolgozói jöttek el, nagyon fontos emberek: pilóták...alkalmazottak ,főnökök...stb ééés ott volt élőben JOHN TRAVOLTA IS!! ÁÁÁÁ alig hittem a szememnek: két testőr is volt vele!! És én élőben láthattam, igaz melóztam, tele volt a tálcám itallal, de sebaj!!! Nagyon aranyosak a kollegáim is, igaz, hogy minden műszakban más és másokkal leszek együtt, de most legalább párral megismerkedhettem. Nagyon szép a Blue hotel belülről együtt kellett dolgoznunk a hotel pincéreivel. Rafi volt a kliens főnök és a Cliffordos supervisor pedig Lenka, egy gyönyörű szlovák lány. Itt mindenkinek olyan jók a "rezgései". No stressz, van igaz stressz, de itt mindenki jól érzi magát, még te is, amikor 5 kiló van a tálcádon  és nem érzed a nap végére a kezed, csuklód...lábad. Megismertem Barborát, szlovák, Petrut, szlovák, aztán egy török srácot, PILÓTA ááá de jókat beszélgettünk!! Feljött a török-magyar viszály is...igaz az már régen volt...de sebaj!!!! Mondtam én nem vagyok az ellenségeskedések híve!! : ) És képzeljétek, tudta azt az egy mondatot, ami ugyanaz mind a két nyelven: "zsebemben az alma" és mondta is és megértettem!!!! De jó volt!!!! :)) Nemsokára megcsinálja a PPL-t(Privat Pilot Licence: magán pilóta jogosítvány). Cessna gépeket vezet még eddig, de nagy boeing pilóta lesz. Azt mondta, hogy a repülésnél a fel-és leszállás a kritikus, aztán már fenn a robotpilóta vezet.. ehem. Szerencsénk volt, mert mielőtt kezdődött volna a műszak, ehettünk: nagyon finomakat. Husit, krumplichipszfélét, sajtot, salátát...ááááá!! nyammmi!! Kávé, tea...stb. aztán beosztásunknak megfelelően italokat szolgáltam fel. Izgultam, de jó volt. Aranyosak voltak a vendégek is!!! Jól éreztem magam. Megismertem még Jazmint és Kevint Franciaországból...mindenki mindenkinek segített, ez volt a jó!! :)

Végére már jó volt a hangulat a vendégeknél:sok fehér, vörös bor (rosé nincs ááá), sör és martini fogyott.  A végén már vigyázni kellett, mert voltak "jó hangulatban" levő emberek is!!! Nekik már csak vizet szolgáltam fel. Találkoztam egy horvát emberrel is, aki egy angol sráccal volt, aki állítólag stand-up-comedy-s. Szólal elkezdett ott táncikálni, mert mondta, hogy ő majd megmutatja John Travoltának, hogy hogy kell jól táncolni, persze csak viccelt.

Szóval miután lement a nagy hajtás, mindenki segített elpakolni, mi még ehettünk is húsos pitát (Gabinak is hoztam), majd haza. Ez kb délután öttől hajnal negyed kettőig tartott, reggel fél háromra haza is értem, majd másnap suli nyolc harminctól. Igzi volt, az biztos. Beszélgettem egy kolumbiai sráccal, aki a múlt hónapban meg Rowan Atkinsonnal találkozott személyesen a munkája során Sydney-ben. ÁÁÁÁ én is én  is!!! Most meg itt van Barack Obama is Sydney-ben, miután lebonyolított egy találkozót Darwinban. Szóval pörög az élet.

Tegnap sikerült Gabival megnéznünk a leendő munkaadóját: Dr. Dan Morvant, aki 95 éves zsidó sebész, de nem néz ki annyinak.Szellemileg nagyon toppon van, szeretnék én így kinézni 95 évesen!! huhúúú!!! Nagyon szép helyen lakik!!!! Darling pointban, nagyon gazdag rész. Szóval rá kell vigyázni, segítenie. Nagyon szimpatikus a bácsi. Még mai napig nyomon követi a dolgokat, netezik...

Ma meg megyek fagyit árulni a Bondi Beachre, Gabi takarít, holnap megint dolgozunk, pincérkedünk mindketten: Gabi este, én nappal a Lovaspolo pályán, sátras rendezvény.Ezért jó ez a munkahely, mert egy csomó helyre eljutsz, ahova magán úton nem!! Ezért is jelentkeztem ide és felvettek!!! Szóval nagyon elégedett, boldog vagyok!!!!! Nagyon jól érezzük magunkat. Vasárnap költözünk egy nagyon helyes Hölgyhöz, magyar hölgy és vele lakunk egy szintén nagyon szép lakásban!

 

Mára ennyi most csinálok szendvicset és megyek dolgozni.

További szép napot!

puszi

Gabi és Edit

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr43391221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Vali82- 2011.11.18. 12:53:47

Sziasztok!!

Olyan jó olvasni, hogy így megtaláltátok a számításotokat, és mind a ketten dolgoztok, boldogok vagytok!!! Itthon beköszöntött rendesen a hideg, küldünk egy kicsit Nektek, hogy ne legyen olyan melegetek! :)
Az új otthonotokról csináljatok képeket, kíváncsian várjuk, hol fogtok lakni!!
Angelika azóta is azt várja, hogy az Árkádban találkozzon veletek, ha arra járunk! Nem igazán érti a dolgokat még..:)Puszilunk benneteket nagyon sokszor, és nagyon nagyon nagyon vigyázzatok magatokraaa! :)
süti beállítások módosítása