HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

3. hét vasárnap

2011.11.20. 00:22 Gulácsi Edit

Hm...nem volt egy egyszerű menet a tegnapi: Gabi és én is lejártuk a lábunkat, de nagyon élveztük mindketten! :)

Reggel korán felkeltünk, hogy el tudjunk időben indulni a melóhelyemre: Clifford Wallace - Sydney-ben a Lovaspolo pályán dolgoztam a Cenntenial Park-ban. Nem volt semmi!! Brutálisan nagyon volt a park: kb fél Szeged nagyságú, nem túlzok!!!

Viszont nagyon meleg volt: 10-től dolgoztam 6-ig...először csak 3-ig szolt a shiftem(műszak), de aztán a supervisorom (kis főnöknőm) Mira kért, hogy tudok-e maradni, mondom: sure (persze). Tűző napon....nagyon erős volt a sugárzás, de kentük is magunkat, még a fülünket is,mert az a múltkor leégett a Beachen...ciki volt...hehe.

Kilóméterben nem volt hiányunk. Egy teljesen füves, gyönyörű,nem kiégett, gondosan karban tartott polo pályát képzeljetek el!! Tele szebbnél szebb növényekkel, fákkal és persze lovacskákkal. IGEN, ez a gazdagok sportja...ilyenkor picit megijedek, hogy áá, kemény meló lesz, hogy majd nem lesznek kedvesek, de mindig pozitívan csalódom, mert nagyon kedvesek és mindent megköszönnek. A Clubhouse-ban (klubházban) dolgoztam, végig Dj szórakoztatta a vendégeket! Kaptunk egyenruhát is: fehér lovas polo pólót logoval, narancssárga nagyon dögös napszemüveget...fehér kötényt, hát persze, hogy vörösborral leöntöttem..no comment. Kis műanyag poharakban szolgáltam fel, amit könnyen vitt a szél..és instabil volt..kiömlött.. sebaj. 

Lassan gyülekeztek a vendégek, biztonsági őr vigyázott rájuk, ránk. Nagyon komoly volt! Összebarátkoztam az egyik barista sráccal: Patrick Lengyelországból, ő adogatta nekem a kiszolgálandó italokat. Jó fej volt! Pörögtünk kétezerrel. A suprevisorom is!! Nő létére olyan nehezeket emelt! Le az összes kalappal. Roger a tulajdonos-nagyfőnök is nagyon keményen dolgozott. Le a kalappal! Nemcsak az íróasztal mögül navigált, hanem személyesen is! Aztaa!

Szóval italok-víz felszolgálása volt a feladatom, aztán rágcsa (chips, mogyoró) majd hamburger, csirke..pizza...majd fagyi..Lassan szépen mi is pirosra sültünk a napon, nemcsak a csirke!!! Képzeljetek el egy nagyon meleg napot Szegeden,  erős napsütéssel és sugárzással és semmi széllel! Na ez is ilyen volt. Hosszú fekete gatya, bőr cipő és fekete zokni. Bár lehettünk fehér rövid ujjú pólóban. Na ez jó volt! De annyira meleg volt, hogy a tálca (fém) amin szolgáltam fel szétsütötte a kezem!! ÁÁÁÁÁ. Nem volt semmi.

Így telt el a nap. Mira közben megkért,hogy tudok-e tovább maradni: áá persze. Mert jó ha hosszabb a műszakod, mert az több fizetés. Aztán szedegettem össze a szemetet, mosatlant...Mira kb olyan 4 órakor elküldött enni...már majd összeestem, annyira éhes voltam: be is nyomtam 4 kisebb sonkás-paradicsomos-salátás szendvicset...kevés rágással...úhh...két perc alatt.. no mindegy. Közben kerítettem naptejet, mert csumára leégtem. Meg szerintem napszúrást is kaptam. Mert olyan sapkánk volt, mint a baseball sapka tető nélkül. A műszak végére már csak a lábam vitt mindenhova. Gépiesen csináltam mindent. De aztán tudtam hazavinni egy kis bónuszt: promo anyag volt,ami jól jön a suliban. Meg Gabinak egy nagyon jó kis fehér logós(ló és szám van rajta) pólót! Ricsi-Zita biztos nagyon tetszett volna itt Nektek!! Sok szép ló!!!! :)

Gabinak is nagyon jól telt az estéje: 5-től hajnal egyig dolgozott. Indiai rendezvény volt (270 fővel). 4 asztala volt, darabonként 12-15 fővel. Fejenként senki sem volt könnyebb, mint 120 kiló, még a fiatal lányok sem! Ha abból indulunk ki, hogy kedves indiai barátnőnk otthon,Szegeden enyhén fűszerezte a kaját nekünk és még úgy is nagyon fűszeres volt, akkor itt milyen lehetett az ennivaló!!!! Huhúúúúúúú!!! De Gabi jól érezte magát, igaz kilóméter hiánya nem volt!! :) Pincérkedett: 3 tányért vitt egyszerre, meg ugye nagyon vigyázni kellett, mert nagyon forróak ezek a tányérok!!! Még a hosszú ujjú fekete ingjén keresztül is megsütötte a karját. Élőzene volt, nagyon jó számokkal, fűszoknyás lányokkal és brazil batuka samba dobosok is voltak! Na azt nagyon szeretjük (ilyen dobosok vannak Michael Jackson They don't care about us című számában). Aztán meg tudott állni egy negyed órára enni. Aztán pörgés tovább! Picit nehéz volt megérteni az "indiai" angolt! De fogyasztottak rendesen!!!! :) Még borravalót is kapott. Az egész estén magyarok-szlovákok szolgáltak fel!
Aztán kb háromnegyed háromra haza is ért, vártam haza!

Most vasárnap van és kimostam, majd pakolunk össze, persze, ha megszáradtak a ruhák és költözünk Mirához!!!!!!! :)

Szép napot!

Gabi & Edit
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr283397207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tchangalo · http://www.egri-nagy.hu 2011.11.23. 12:04:42

Ahoj!
Belinkeltem a blogot ide lentalant.blog.hu ha nem gond...
További jó élményeket nektek!
@
süti beállítások módosítása