HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

  • jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

20.hét

2012.03.12. 10:26 Gulácsi Edit

Ma hétfő van...házit kellene csinálnom, de nem nagyon megy. Talán rászánom magam, mert kellene....de a muszáj és a nem akarom, mert nagyon lusta vagyok között vegetálok...aminek úgyis az lesz a vége, hogy megcsinálom, csak sok nyavalygás után...végre. De majd csak akkor, ha ezt a blogot megírtam, de az is lehet, hogy nem csinálok házit, mert ahogy a kognitív disszonancia győz a végén..nem fogom sajnálni, csak egy nagyon picit, hogy nem csináltam. És akkor meg elkezd lelkiismeretfurdalásom lenni és ...oda lyukadok ki, hogy megcsinálom. Mindezt anélkül is megtehettem volna, hogy ennyit fölöslegesen nyavalygok. Na szóval néha így működnek a nők. Fejezet bezárva.

A múlt hét megint Renatanal kezdtem. Nagyon aranyos volt, már várt és örült, hogy szépen kitakarítok nála. Nem volt nehéz, most hamarabb is végzetem nála, csak ne lettem volna kegyetlenül náthás. Az Opera házban a meló kikészített egy kicsit, mert nagyon szeles volt az idő is és nagyon szeles helyen dolgoztam. Szóval adta az érzést az éjszaka, hogy nem lehetett levegőt kapni az orromon. Jó érzés volt nagyon.....

Az elmúlt héten keddtől mindig kaptam shiftet. Keddre a Francia Filmfesztivál kezdődött és oda kért minket a két Ralph egyik a Lishaz, másik a French Fair Cateringtől. Végül is nagyon tetszett a Ralphoknak a melónk és meg is köszönték nagyon a Cliffordnak. Chris át is küldte a köszönő mélt és nagyon boldogok voltak és büszkék ránk. Na ezt várhattam volna Magyarországon, hogy a korábbi munkaadóm ilyet tegyen vagy mondjon, ott nekünk mindig máás jutott, de nem ez. Mennyivel másképp dolgozik ilyenkor az ember, ha megköszönik neki a munkát, minthogy állandóan csak....ják. Nem??? Nem is kerül sokba, csak pár szóba: annyi köszönöm. Mindegy. Ez nagyon feldobta a napomat.

 

Szerdán, csütörtökön és pénteken az Admirálisok házában szolgáltunk: láttam élőben Ausztrália Governorját http://www.gg.gov.au/      (aki a királynőt képviseli itt kinn: Ms Quentin Bryce!! Gyönyörű nő, 62 éves, nagyon magas és vékony és nagyon előkelő!!

Pénteken aztán megint Opera házban voltam, nagyon hosszú volt az a nap, sokat kellett gályázni, pakolni a nehéz asztalokat és padokat. De ahogy dolgoztunk, úgy hallottam, ahogy a nagy színházi csatornán szólították a színészeket a színpadra!!!!!Épp azt mondták: a főszereplőt és a gyerekszereplőt kérik a hátsó színpadhoz! Nagyon izgi volt, nem is tudtam, hogy van ilyen!!!!

Szombaton esküvőre voltunk hivatalosak: mármint mint pincér. Pyrmontban volt, csodálatos helyen. Ennek alkalmából ki is tudtunk próbálni az itteni light traint, ami tulajdonképpen a villamos, ha úgy tetszik! :) Gabi is elkísért és ő is ki tudta próbálni ezt a csodajárgányt.

Vasárnap aztán egész nap a strandon voltam...............ah el sem hittem,hogy végre lazíthatok!!!! Csak feküdtem a homokban és élveztem, hogy süt a nap! Közben megközelítettem a vízet: éreztem, hogy jön ki és óriási ereje van a hullámnak!! Nagyon erős volt és én meg csak a szélén voltam, akkor milyen az ereje a hullámnak bent a távol mélyben????? Bele sem merek gondolni, mert bár igaz úszni tudok, deee.....ekkora nagy ERŐT!!!! Úristen, szóval úgy döntöttem, hogy szépen a lábam kisujját beáztatom és visszahelyezem magam a törölközőmre a homokba, jó lesz az ott nekem!!!!

El is telt a hét, a hétvége...sajnos Fernando búcsúbuliját el kellett halasztani, mert mindannyian dolgoztunk, de majd ezen a héten!!!! :)

Most megyek és erőt veszek magamon, megcsinálom a házit.

 

Szép napot!

 

U.I.: remélem sikerülni fog!:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gabiedit.blog.hu/api/trackback/id/tr114311367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jsstcc 2012.03.23. 08:16:07

Mi Matyival most tanuljuk a train-t, fogalmaztunk egy szorgalmit a síelésről is. Még a tanárnál van a házi. Csak ez buszról szólt. Gondolom győzitek energiával ezt a rengeteg újdonságot. Drukkolok anyu.
süti beállítások módosítása