HTML

Gabi & Edit meghódítja Ausztráliát

Gabi és Edit elindul 2011. októberében és meghódítja Ausztráliát :)

Friss topikok

• jsstcc: Na csak sikerült! Végre itthon vagytok! Anyu (2012.06.08. 21:12) 27. és 28. hét (Cairns foly.köv.)
  • ZitaAnya: Well done! ;) Köszönjük szépen a sok-sok érdekes beszámolót!!! Nagyon-nagyon jó volt olvasni mindi... (2012.05.24. 16:36) Hazaút..road to Hungary
  • jsstcc: Hát ez nem a "Sástó"-i kilátó volt. Pedig ez is kileng, amikor fenn vagyunk. Mekkora kilengése leh... (2012.05.14. 06:59) 29.hét Melbourne
  • jsstcc: A világörökség zátonyaihoz is elkalandoztatok? Ez igen. Nagyon sok kvíz kérdés témája ez a zátonyr... (2012.05.09. 07:32) 27 és 28. hét (Cairns-i kirándulás)
  • jsstcc: Szépen gyűlnek az élmények és még sokasodjanak is. Ki kell használni ezt a csodálatos lehetőséget.... (2012.04.25. 08:20) 26.hét

Címkék

0. (1) 1. (1) 1.nap. (1) 2.hét (1) 8. (1) a (3) az (1) city (1) egy (1) előtt (1) elsis (1) első (1) estéje (1) felé... (1) felszállás (1) hét (1) hétfő (1) hétvége (1) iskolában (1) kezdet (1) kis (1) nap (1) nap...indulás (1) nap (1) reptéren (1) séta (1) sydney (1) szombat karácsony (1) Címkefelhő

1.nap. A reptéren a felszállás előtt

2011.10.26. 17:13 Gulácsi Edit

Elindulás: elindultunk elbúcsúztunk mindenkitől.

Először Edina jött ki elénk, zsepis integetéssel búcsúzva, majd a Hansa előtt suhantunk el és annyira aranyosak voltak a kollegáim, szintén zsepivel integettek!! Majd Mártival találkoztunk szintén zsepi lóbálással köszöntünk el egymástól!! Képet is csinált rólunk Márti. Majd Mariannal, Zitával, Bertával és Anitával is beszéltünk: utolsó magyar honban intézett telefonbeszélgetésünk is megvolt : ))

Most itt ülünk a Ferihegy 2B terminálban.

Gabi kollegájának segítségével sikerült feljönnünk a Köki állomásra, ahonnan a 200E-s busszal jöttünk el a reptérre, valamint épségben ideérnünk a Liszt Ferenc Reptérre.

Amikor megérkeztünk, alig voltak, de az elmúlt egy órában már annyian vannak!!! :)

Befóliáztattuk a bőröndünket, vettünk (nem vót óccsó) adaptert, aztán becsekkoltunk, lemérettük a bőröndjeinket, aztán megcsináltuk a beszállókártyánkat és túl vagyunk már a határátlépésen is. Szóval itt ülünk a senki földjén (akár abban a Tom Hanks-es filmben, a Terminálban) és várjuk a beszállást. Anyu adta 4 táblából megettünk már kettőt, amibe Tamás is besegített, de előtte még egy kis hungarikum: Csiga pékségből pizzás csigááát ettünk!!

Lemenőben a nap, a repülők csak jönnek és mennek, a csomagszállító autók rohangálnak fel-alá : )! Itt a terminálban nagyon szép minden, csillogó és háát, nem óccó.

Gabival nemsokára megint eszünk egy kis csokit, hogy serkentsen minket, mert kezdünk fáradni egy picikét....

Itt ül mellettünk egy szőke hajú lány (valószínűnek tartom, hogy német lehet) és nagyon körmöl : )) Lehet a háziját vagy beadandóját csinálja, de nagyon aranyos : ))

Vicces egy picit, ahogy kinézek és látom az irányítótornyot, úgy néz ki, mintha egy nagy méretű golf labda lenne rajta! (Közben Anyu csokiját esszük...) Közben jött egy kisebb fajta diáksereglet is. Előttem pont egy idősebb házaspár üldögél a kávézóban és várják a beszállást (söröcskéznek) Hú, de szomjas vagyok...kár, hogy nincs már nálunk innivaló. Várom, hogy a gépen kérhessek kávét, mert hosszú lesz még a mai nap. Jah, felettünk a tetőn meg kukás mellényes emberkék szaladgálnak, a ruhájuk állásából látom,hogy nagyon fúj odakinn a szél.

Most abbahagyom az írást, mert elrakjuk a gépet. Közben meg is ettük a fehércsokit :)

Gabi közben lopva fényképez a telefonjával...Olyanok vagyunk, mint egy gyerek a játékboltban : )

Búcsúzom

Szép estét

G&E

1 komment

Címkék: a előtt felszállás 1.nap. reptéren

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZitaAnya 2011.10.27. 10:38:52

Kedves Gyerekek! :)
Most éppen fent vagytok már jó ideje a gépen. Kíváncsi vagyok, milyen volt a felszállás.. Itt süt a nap, de nincs olyan jó idő, mint amit Sydney-ben vár Benneteket. (24 fok)
Nagyon várjuk az első jelentkezésetek... a távolból.